Tubay- ben de 19 yaşımdaydım tedavi görmüştüm 9 ay, kusma dönemi ben de 1 2 ay olmuştu sonra geçti sivilceler 5. 6. Ay gibi de yüzümde kalan sivilce izleri geçmişti ama böyle çukur gibi değildi benimkiler kırmızı lekeler gibiydi, sonrasında gerçekten bebek poposu gibi pürüzsüz oldu yüzüm, bol bol su iç canım böbrekleri etkiliyor vücudu kurttuğu için de su şart gerçekten onun dışında, yüzünü sabah akşam nemlendir, temizle, 7 yıl olmuş tedavi olalı, doğum yaptım, adet oldum falan çok şükür hiç sivilce çıkmadı ben de 🌸