momipek ilk kızımın bakıcısında biz birlikte otururduk sofraya.
Ona özel ayrı bir şey yapmıyorduk, ben evden kahvaltı yapmadan çıkacaksam da o kızımla birlikte yapıyordu, öğle yemeğine eve gelirdim ben yine kızıma hazırlarken biraz daha fazla yapardı birlikte yerdik. Bazen de eve gelince hızlıca bir şeyler yapardım yine birlikte yiyorduk.