Ben yeni atandım kayda gittim ve ücretsiz izin dilekçemi verdim 20 ocak-2 şubat arası çalışıyor göründüm memurda böyle yaz en azından maaşının bir kısmını al demişti. Benim gibi olan arkadaşların hepsinin bordrosu çıktı bugün ama benim yok neden olmuş olabilir?