İyi günler kızlar biliyorum yeri değil burası ama aklımı karıştıran bi konu var ben lisans mezunuyum 2021 mezunuyum 2024 te önlisans tıbbı sekreterlik okuyordum hamile kalınca bırakmak zorunda kaldım zor geçti hamilelik o yüzden şimdi eğer kayıt olmazsam kayıt silinip 1 yıllık emeğim çöp olacak ama ben lisans mezunu olduğun için kpss ile atanma durumumda yok tıbbı sekreterlikte şimdi napıyım okuyum mıu sizce özelde şansım var mı varsa bile değer mi özelde çalışmaya bide 3 dersim var 3 derse 2890 tl gibi bi para çıktı yuh yani