Feyekum 1 yaşındaki bebeğime alacam ama çocuk sağlığı bölümü yok pediatri var chatgtb sordum alabilirsin bakarlar dıo doğru mudur alan var mı kilo çok az alıyor o yüzden götrcem
Minikkalbinannesi Feyekum bu hastaneyi biliyorum ama oğlumu hiç götürmedim randevu nasıl alınır bilmiyorum
UrbanMom Feyekum pediatri bakıyor zaten ilk zamanlar oraya götürmüştüm ben. Telefon numaraları var arayın oradan randevu alın. Gerçi ben memnun kalmadım asistan doktorlar vardi cocugun rutin kontrolünden bir haber asistanlara denk geldim o yuzden degistirdim.
Feyekum UrbanMom bu hastane iyi oğlumu da götürüyorum memnunuz ama bakıyorlar demi götürsem bu bölüme
UrbanMom Feyekum bakıyorlar evet. Ben rutin kontroller icin götürmüştüm o zaman baktılar 4 aya kadar götürdüm ama dediğim gibi konudan bir haber asistanlara denk geldim simdiki doktorumuza anlattım o da şaşırdı ama belki değişmiştir 2.5 sene oldu cunku