Kızlar 3 ay 22 günlük olduk. Yaklaşık bir bu uk aydır emerken kendjni atıyor. İlk başlarda azdı sonra yavaş yavaş çoğaldı..Dr dik emzir dedi dik emziriyorum yine atıyor bir haftadır da bu durum çok sıklaştı.. sabah akşam neredeyse her emmede kendini geri atıp bağıra bağıra ağlıyor. Kakasını yapıyor gazını çıkarıyor yine aynı..birde meme ağzında ığığığığı diye inliyor yani acı çekiyor. Bunun sebebi çözümü nedir var mı yaşayan. Artık korkmaya basladim birşeyi var diye