kbrnrgltkn 3 aylıkken gece uykusunu desteksiz öğrettim su an 2.5 yasinda hala desteksiz uyur. O zamanlar yarım kundak, öncesinde duş, karnını doyurma ve aynı saat besigine bırakma olarak alıştırdım emzik tutmadi yanından ayrılmadım ama destek olmadim. 3 aya kadar emiyordu memede uyurdu meme reddi yapıp birakti mamaya gecti direkt uyuyordu. Simdi de beşikte haplar zıplar asla konuşmam sonra kendisi yatar uyur tabi uyuyana kadar yine yanından kalkmıyorum.