Pamukprenss Ben erken öğretmeme taraftarıyım ya, tamam bilsin ama yazmasa da olur. 4 yaşındaki oğlum abisinden öğreniyo ama yazmayı bilmiyo tabi 😄 Büyük oğlum anasınıfına gidiyo ve 4 yaşında okuma yazma öğrendi zorluğunu çekiyoruz. Biliyorum deyip etkinlikleri tamamlamıyo bile