Alisa58 LiTeraRy evet ya esse hafifti çok şimdi içilmez gibi bende ucuz diye akıyordum artık parlamentciyimmm karar verdim😁
Alisa58 LiTeraRy çok doğru haftada 3 4 paket alıyorum nerden baksan yine 350 en kötü gidiyor bu parlament hesabım
1mom1baby Alisa58 paketler değiştiğinden beri tatlarida değişti kısa chesterfield rohtmans camel deep blue deneyin ben west navy içiyorum ama en ucuz o diye tadı kötü ama alıştım artık hemde mentolluden geçiş yaptım canım chester mentollum olsaydı da icseydim keşke çok özledim 😔
Eylull07 Bende naneli sigara içiyordum hep hamileliğimde bıraktım doğumdan sonra hayatın stresiyle tekrar sarıldım sigaraya paketler değişene kadar Marlboro touch blue içiyordum şimdi ise calboro touch içiyorum tütün😂
umgumgu Alisa58 ay çok kötüsünüz 21 ay 22 gün oldu icmeyeli rüyalarıma giriyo 😂 bu nasil başlık çok canım çekti 😂 bi tane de benim için yakın 😂
Ahsenay Alisa58 camel white içiyorum ben fena değil ama eskisi gibi de değil önceden camel black içiyordum o daha ağırdı güzeldi şimdi hepsi aynı geliyo bana ağır hafif kalmamış sanki
1mom1baby LiTeraRy tekel 2000 ne kadar benim içtiğim tütünün kaliteli hali ciğerim soldu 😅 bizde karı koca içiyoruz pahalısını icsek para dayanmaz
LiTeraRy 1mom1baby valla bizde kari koca iciyoruz😁benimki 12 lira tekel yetisemiyoruz valla esim az kaldi sarmaya donmeyi dusunuyo artik 😁🤦♀️
Hunili Alisa58 LD SLİMS içiyorum ben memnunum 3 yıldır değiştirmedim arada bir “kenevir” tadı geliyor güzel yani ben memnunum
Dragonannesi Ebruon ben de 😔 ara şura birer tane içtim ama dayanmaya çalışıyorum resmen ben bir de hamilelikten önce bırakmıştım ama içmemek zorunda olduğum için canım istiyor resmen bir engel olmasa eminim içmem..