3kedili2bebekli bubu123 evet bende su iciyorlardi 1.5 yaşta kestim o zamana kadar eziyet gibiydi sonra doktor kes bezi bırakmazlar dedi kesince oh dedim şimdi bezi de bıraktım iyice rahatladım darısı tüm annelere inşallah
yrnyrn061 Bebeğim 7. Ayın içinde doğduğundan beri molfix kullanıyoruz 4 numaraya erken geçtik hala da taksam büyük duruyor gece çok fazla taşma yaşadık neredeyse her gece diyebilirim dün gece de molfix vardı yine taşmış siz düşünün Jenny willy premium kullanmaya başladım inanki ki damla taşma yaşamadık 3 haftadır kalan molfixleri mecbur kalmadıkça kullanmıyorum bile
elifkesim Oğlum 17 aylık bizde 14. Aydan 16. Aya kadar aynı sorunu yaşadık çok sinir bozucu bir durum her şeyi denedim yaptım en son çareyi hani alıştırma külotları satılıyor ya sızdırmayan ondan aldım gezerken gördüm aklıma geldi bezinin üstüne giydiriyorum bezi kaymadığı için o günden beri hiç çişi çıkmadı sadece alıştırma küloduna hafif çıkıyor bazen sabah uyandığında ama tulumuna vs hiç gelmiyor. 12. Aydan sonra çok hareketli yattıkları için bezleri kayıyor bence sızdırmanın sebebi o. Kız kardeşime de söyledim o da denedi onun da sızdırmadı bir daha
yrnyrn061 bubu123 peki üşüyor olabilir mi bebeğiniz ona dikkat ettiniz mi üşüdüğü zamanda çiş yapması artıyor gece uzun saatler duruyor çünkü bezler
rana0234 bubu123 ben gece beslenmesini bire dusurdugum halde yine oluyor, sütü de çok içmiyor,su da içmiyor,anlamadım ,usutuyor mu bilemedim ki?🤦😓