orkide2 sayma bacım sayma ben bıraktım saymayı saydıkça iyice psikolojim bozuluyor diş çıktı mı sizin bizimki çıktı şükür rahat ederim dedim gene yok bu arada emekliyor 1 2 hafta oldu öğreneli ondan mı acaba yeni beceri öğrenincede uyumazlarmış bide bana yapılmaya başladı odadan çıkınca ağlıyor emekleyip dibime geliyor kucağına al diye