Ben de dediklerinizin aynılarını yaşıyorum. Çok şükür ki sizin geçim sıkıntınız yok. Biz bu bütün olumsuzlukların üzerine geçim sıkıntısı çekiyoruz bir de. Küçücük şehirde, gurbette sabahtan akşama kadar evde… kafamı dağıtabileceğim hiçbir şeyim yok. Çünkü kafam fazlasıyla sıkıntılarla dolu. Ama be olursa olsun asla bebeğimi bırakmayı düşünmedim.