6 aylık bebeğim, bi kaç gün ateş,kuru öksürük, burun akıntısı vardı. Doktor basit bir grip dedi ilaçlarla toparladık. Bebeğim tam iyileşti ertesi gün ben aynı belirtiler ve kas ağrısı ile hasta oldum. Benden tekrar bebeğime geçer mi . Ben bakıyorum yanımdan ayıma şansım yok. Ne kadar mesafe koyabilirsem o kadar uzak durdum anca