demolishman kraft tapas almıştım iade ettim bize gelen ürünün bacak arası kısmı genişti kasığına geliyordu. Sizin dediğinizi de düşündüm özellikle alt file kısmı mantıklı ve ayaklığı var diye ama mağaza da görünce hoşuma gitmedi çok sağlam gelmedi🥲Elele aldım çok memnun kaldım şuanlık