Kızlar merhabaa💖 oğlum var 16 aylık. Bu aya kadar uyku düzenimiz çok iyiydi. Ama ne oldu anlamıyorum15-20 gündür çok kötü. Gece en az 2 en fazla kaç kez kalkıyo sayamadım 🥲 o kadar yoruldum ki size anlatamam yorgunluğumu. Allah razı olsun eşim çok destek veriyo ama yinede çok yoruluyorum. Diş daha 4 tane çıktı. Acaba diğerleri hepsi birden mi baskı yapıyo anlamıyorum ağrısı olsa çok ağlar öyle aman amn bi ağlamasıda olmuyo ne zaman geçicek bu yardım edin içimi rahatlatın ne olur🥲