Kızlar herkese iyi akşamlar kusura bakmayın mecbur kalmasam böyle bir post açmam
4,5 aylık bebeğim var eşim pırezervatif takmıştı ama sonlara doğru taktı sonra maaleaef olan oldu ne yapacağım bılmıyorum eşim kontrol etti yırtık delik falan değildi bişey olmaz diyor ama ben yinede güvenmiyorum. Bu arada spiral taktıracaktım 3 kere ameliyat olduğum ıcın doktorum 6 ay olsun en azından zorlanma falan dedi o yüzden takamamıştı . Bebeğimi de aktif emziriyprum ertesi gün hapı falan kullanabilir miyim ? Bebeğim mama falan da almıyor hap kullanırsam napıcam of aşırı kötüyüm gerçekten akşamdan beri stresten kafayı yiyeceğim. 3 yaşında ve 4,5 aylık 2 bebek var gerçekten tekrar bir çocuğu kaldıracak halde değilim.. eşim kesinlikle bızey yok diyor ama ben güvenmiyorum ya eşimin sorumsuzluğunun bedelini çekiyorum resmen kendisi aşırı rahat yattı uyudu gerçekten gözüme uyku girmiyor