isil01 Kızlar merhaba, bebeğim 22 günlük, 2 gündür emzirmeyi başardım memeyle yeni tanıştı.. bir memede ne kadar emerse doyar ben anlamıyorum doydu mu aç mı diye
Denizalp0381 isil01 Benim.bebegim 4bucuk aylık ama ilk ayda 20 dk fln memede kalıyordu bi süre sonra siz anlıyorsunuz bebeğinizin dilinden zaten ilk 10 15 dk dan sonra yağlı süt geliyor zaten
Denizalp0381 isil01 ilk başlarda ben tek memeden emziriyordum bir sonraki beslenmesinde diğer memeyi veriyordum yani meme boşalama kadr emziğin yarim.saatte olur bebeğinizin dilini çözersiniz zaten 10 dk dada doyduğu oluyordu sütun gelme hızına bağlı birazda ama 20 dk yarim saat bence ideal
CananGl Ben her saat başı uyandırır emzirirdim 10 -15 dk tutardı doktor günde 5 - 6 çişli bez alıyosan doyuyodur demişti ki daha fazlasını alıyodum
isil01 CananGl eşim tedirgin oluyor bebek ağlayınca doymadı zannediyor mama takviyesi yapıyoruz..buna gerek yok o zaman
CananGl isil01 bebek sadece emmek için güvende hissetmek için annesini istediği içinde ağlar emmek ister o yüzden usanmayın sabredin her istediğinde verin ama kiloda dediğim gibi 6 çişli bez alıyosanız doyuyodur demektir