Prensesannesi_24 Kızlar yaptırmayı düşünüyorum kızım 3 ay 22 günlük geç mi kaldık bilmiyorum kaç doz oluyor bu aşı ve ne kadar güncel fiyatı bilgisi olan var mı
ozdenizzz Prensesannesi_24 3 ve 5. Aylarda oluyor eğer düşünüyorsanız hemen doktorunuza söyleyin zamanı geçince yapılmıyor diye biliyorum.
seval868_ Prensesannesi_24 canım biz perşembe günü yaptırdık ve 14 hafta 6 güne kadar süresi olduğunu belirtti doktorumuz ilk doz için ama yine de bir danış istersen