Ekran için çok erken. Bu ayda her bebek kucak ister, normali budur. Kanguruya koymak da bir seçenek. Ben kahvaltımı da bebeğimi kanguruya koyarak yapıyordum. Yaşını geçtikten sonra bile kanguruya koyduğum günler oldu. Lavaboya giderken kapıyı açık bırakın, onu da ana kucağı ile sizi görebilecek bir mesafeye koyun. Ev işlerini o uyuduktan sonra yaparsınız.