Ezgiasya Ben sut yetmiyor diye doktorun tavsiyesiyle mamaya basladim biberona alıstı simdi sut biraz arttı ama cekince biberon gibi gelmeyince aglıyor emmiyor,mecbur yatmadan sağıp veriyorum ama az cıkıyor emmedigi icin.Kaşıkla ya da şırıngayla ver biberonla verme, dediler yapamadım.Pisman miyim,evet.Ama o anki psikolojim cok bozuktu,aglayıp duruyordum,daha yeni yeni kendime geliyorum bir aylik olduk.Memeyi kabul eder mi bilemiyorum arada cekiyor sütüm artsa sagip vermeye razıyım bundan sonra.