hasrettk benimki de 13 aylıkken falan uyksuunda zil çaldığında uyanıp ağlardı, zile alıştı kapıya bırakın dediğim halde kapıya vuran kuryeler nedeniyle kapı sesinden korkmaya başladı, kapıyı açtığımda erkek sesini duyunca ağlayarak uyanmaya başladı vs. Artık uyku saatinde sipariş vermiyorum, kargolarıda eşimin iş yerine yolluyorum. Bende korktun mu diye pekiştirdiğim için benzer seslere ko ko diyip yanıma gelirdi 😂 bende abi geldi, mama getirdi diye tepki verdim. Şimdi zil çalınca benden önce kapıya koşup mama diyor 😂