miniksavasciveannesi Hanımlar ilk çocuğumda bı abla vermişti geri verdim şimdi 2 geliyo insllah uygun fiyata sağlam olan satmak isteyen varmı ?
babyandmom_ miniksavasciveannesi bende ahşap beşik var yanı çıkıyor anne yatağı oluyor. Kızım hiç içinde yatmadı özelden ulaşırsan yardımcı olurum
ogedayinannesi miniksavasciveannesi miniksavasciveannesi park yatak var bende kraftın. Yatagı alezi çarşafna kadar aldık beyefendi benimle uyuyor bir kez bile yatmadj içinde geniş yatak aldık odasına birlikte uyuyoruz diğerini de satıcam sıfır çünkü
gktugum miniksavasciveannesi ay bendeki çok sağlam baby plas e bebek ürünü annemin evine yedek aldım anneme çok gidiyoruz sonra sonra aynı binaya taşındık neredeyse 10 kez yatmıştır üzerinde
ogedayinannesi murek evet evet hepsi içinde 6 bine vericem büyük ihtimalle. İki lastikli çarşaf iki alez almıştım nevresim takımı da vardı 2 adet onlar da duruyor
ogedayinannesi Kanz markaymış canım ebebekte aratınca farkettim şimdi bizimki yatmadıgı için kaldırdık kılıfına koyduk o yüzden kendi fotoğrafını atamadım
gktugum Ben herşeyi birlikte 4.300 e aldım bebeğim zaten daha 1.5 yaşında yatağı en iyisinden ortapedik oda e bebek ürünü isterseniz 2.500 e verebilirim