Ateşi 38,5 un üzerine çıkarsa mutlaka acile götürün. Bu ateş aşıya bağlı olmayadabilir. Ayrıca ateş ölçerin doğruluğundan da emin olun, bebeğinizin vücudu da sıcak mı? Ayrıca ılık su kompresiyle vs ateşi düşmüyorsa, ateş düşürücüyü verebilirsiniz yani niye vermemekte ısrar edip bebeğinize de işkence ediyorsunuz boş yere