5 ay 2 günlüğüz bugün doktorumuz ek gıdaya başlayabilirsin yavaş yavaş tattır dedi. Önce heyecanlandım ama sonra tedirgin oldum. Sadece anne sütü alıyor bebeğim. Kilo alımında bir sorun yok. Sizce de başlamalı mıyım ? Yoksa erken mi ? Benim gibi bu aylarda başlayan var mı yardımlarınızı bekliyorum.