Benim oğlum da dördüncü ayına girecek özellikle iki aydır bu sıkıntıyı ben de çok çektim mama içmediği için çok üzülüyordum hatta her geçen gün biraz daha azaltıyordu kullandığım biberon başlığı iki ve üç numaraydı ikisini arasında hiçbir fark yoktu içerken sürekli ağzından dökülüyordu aklıma yapmıyordu biberon ama bebek içerken sürekli dökülüyordu ağzından çekmekten çok zorlanıyor da ben de ne yapsam ne etsem de bu sorunu çözsem diye düşünmeye başladım biberon emziğini değiştirdim direk dört numaraya geçiş yaptım okudum Yorumlarda bazı kişiler iki numara kullanıyordu hala 3:5 aylık bebekte bazıları üç numara kullanıyordu bazı kişiler dört numara kullanıyordu ben de son çare değiştirmek durumdaydım biberon emziğini değiştirdim ve günlük olarak kaç saatte ne kadar mama içtigini not etmeye başladım çünkü çok fazla az içiyordu zayıflamasından çok korkuyorum hasta olmasından biberon emziğini değiştirdikten sonra içtim mamaları günlük olarak sürekli saatine göre not ediyorum günün sonunda bir gün içinde ne kadar içtigini artık biliyorum eskisine göre şu an daha iyi bazen uyuduğu sırada bile uyandırıp mama içiriyorum