Naciyeylmz en dandik bim markası bile kullansan amaç sadece kahve tadını vermesi. Sade granül kahve kullanacaksın. Ben hangi marka içiyorsam onu kattım. Hiçbir farkını görmedim. BİM’deki markayı kullandığımdan değil öylesine söylüyorum. Kafelerde bize Jacob’s monarch ile tiramisu yapacaklarına asla ihtimal vermiyorum sadece