Ya şimdi dicekler bu kız da takmış emzige kullanmak zorunda değil evet arkadaşlar değil fakat bebeğim elini emzik yapmış uykuya elini emerek geciyo ve eli artık kan topluyo çorap geçirsem kriz ağlama kıyamet asla izin vermiyo Philips avent yok kauçuk yok damaklı damaksiz herşeyi denedik emzik tutmadı biberon da tutmadı sağım bile yapamadm.mamayi bile kaşıkla verdim verdiğim zamanlar. Dün bı reels gördüm karşıma çıktı da bu yalanci emzikler var kızlar kullananlae var mi ucu Küçük diye hemen hemen her bebek kullanıyormuş amacım sadece bu 4-5 ayı atlatmak ve eline daha fazla zarar vermemesi