brcus Kızlar verem aşı yeri hafif iltihaplı gibi kabuk olmuştu ebe normal aşının tuttuğu anlamına gelir dedi bugün akşam da banyo yaparken kabuk atmış hafif kan olmuş normal mi başına gelen var mı daha önce bişey yapmak gerek mi
Alpereniannesi52 brcus asıl atmaz ise tekrar yapılır demişti ebemiz kabuk attıysa tuttuğu anlamına geliyor geçmiş olsun bişey olmaz
Alpereniannesi52 Hatta ben sormadan asi yaparken kendisi demişti böyle bişey olursa korkmayın aşı tutuyor ondan kabuk atıyor dedi😊