Arkadaşlar annemlerin kafa dinlemek için tatil köyünde bir haftalık bir devremülkleri var bu sene lohusa zamanıma denk gelir zaten diye gitmeyi hiç düşünmedim ama şu an devremülk zamanı geldi ve bir yandan gitsem mi diye düşünüyorum cazip geliyor. 15 günlük lohusa olmuş olucam gittiğimde şu an 11 günlüğüm.
Ev şeklinde kalınacak yer mutfak vs. var yani otel odası değil. Evden deniz görünüyor. Bir de 21 aylık oğlum var annem ve kız kardeşimle gidersek onlar oğluma bakar gezdirir hava alır çocuk. Bebeği bu kadar küçükken tatile giden oldu mu deneyimleriniz neler?