Kızlar bismillah diyerek pazar günü bu sürece başlayacağım. Oğlum emerek uyuyan bir bebek doğduğundan beri ne emzik tuttu ne ayakta sallanmayı kabul etti. Son 1 aydır gündüz belki 10-15 kere emiyor. Hatta tüm gün hiçbir şeye odaklanmıyor. Tam bir etkinlik ya da oyun kuracağız derken oturduğum an memeye sarılıyor. Geceleri uyku süresi maksimum 2 saat. Çoğu zaman daha kısa. Tüm bunlara ek olarak artık emzirerek bile uyutamıyorum. 1 saatten fazla sürüyor uykuya dalması. Kademeli kesmek istedim ama daha önceki deneyimlerim başarısız oldu. Tişörtümü bile parçaladı hatta…Vermediğim an inanılmaz agresifleşiyor. Kendine vuruyor, kafasını yerlere vuruyor vs. Sabır taşı ile kesmeyi deneyeceğim. Kriz anları için tavsiyeleriniz var mı? Ayrıca çok hareketli bir bebek. Hiperaktivite boyutunda hatta. Odada bile tutamıyorum kapıları açıp açıp çıkıyor. Beşik zaten hak getire Park yatağını kırdı… Yer yatağına geçtik. Uykuya dalana kadar deli gibi ağlıyor artık ağlamaktan midesi bulanıyor. Bu kadar hareketli ve asabi bir çocuğu nasıl meme desteği olmadan uykuya geçireceğim?😥