kurabiyeee Kızlar biraz erken gibi ama başlamak istiyorum, fakat şöyle bir şey var her şeyi ağzına götürüyor. Ona kitap okurken bile hemen kitabı kapatıp yemeğe çalışıyor bir bakıyorum 10 sn içinde kapatmış kitabı atmış bir köşeye normal mi 😭
karamellokum kurabiyeee tabiki normal özellikle bebeğiniz erkekse, benimki 18-19 aya kadar kitaba odaklanmadı bu aylarda hikayeyi anlamaya başladı o zamana kadar ya kitabı yemek istedi ya da sayfalarını çevirip durmak kenara atma vs.
suheyla92 kurabiyeee tabi ki normal ne bekliyorsunuz bebek o agziula taniyorlar dünyayı. Bence boyama icin cok erken ama illa denemek istiyorsanız kaleme su doldurularak yapilan boyayı tavsiye ederim
Niyesordunbucevabi kurabiyeee erken gibi sanki. Oğlum 13 aylık ablalarının kitaplarını karıştırıyor kalemleri hep ağzında
parla__ kurabiyeee bence küçük en azından bir yaşından sonra bir cesitalirsiniz misal kuru boya. Yadaalmak istiyorsanız sadece kuru boya alın şimdi deneyin. Bnm ki 16 aylikyeni alabildik ama alismadigi görmediği için mi bilemem ağzına atıyor pastelleri filan. Kecelilerde hep eline yzuune bulaşıyor pek veremiyorum. Bn bekleyin en azından bir yaşını derim hevesli iseniz o zaman denersiniz
karamellokum kurabiyeee boyama için kalem tutması gerek kalem tutacak kadar ince motor gelişmedi henüz 10 ayda, bence siz hikaye kitabı okumaya ve ona ilahisini çekmeye gayret edin hem konuşmasına kelime haznesine iyi gelecektir
damlaozzz kurabiyeee Tabiki normal oğlum 19 aylık olucak kitaplara daha yeni tamamen odaklanmaya başladı ayrıca bazen hala kalemleri ağzına götürür sizde alacaksanız çok dikkat etmelisiniz ama bence almak için daha erken ayına uygun daha farklı etkinlikler yapabilirsiniz
nnoktaa kurabiyeee bence çok erken. Kalemi yemesinden ziyade gözüne ağzına burnuna sokma ihtimali yüksek. Allah esirgesin.