sedefsss merhaba kızlar 4,5 aylık bebeğim var iki gündür aşırı derecede huysuz beslenmek istemiyor sürekli ağlıyor uyuyamıyor acaba diş midir sizin diş belirtileriniz nelerdi nasıl anladınız bizim sadece huysuzluk ve beslenmek istemiyor
eze33 sedefsss huysuz, ishal vardı, hiç bir şekilde oyalanmıyor , kucakta bile durmuyor, sinirli , iştahsız az az besleniyordu sürekli salyası akıyordu, eli sürekli ağzında parmağını hep ağzının arkasına doğru sokuyordu 🤯
Nikita sedefsss salyası akardı, saçını çekerdi, eli hep ağzında ya da başka bir şey hep ağzındaydı. Benim kızım 5 ay 15 günlükken ilk dişini çıkardı
hindilisalam Huzursuz, hiçbir yerde durmak istemiyor, meme bile emmiyordu. İyi haber: Geçiyor🥲 Kötü haber: Diğer diş geliyor😂😂
hindilisalam sedefsss ilk dişi çıkarken çok zorlanmıştı diğerleri biraz daha kolay çıktı bizim bilemiyorum tabi her bebeğin farklıdır, 4 diş var şu an ikisi de yolda😂