Kızlar bebeğim 46 günlük ve meme reddi var ve kilo kaybı var diye doktor mama başlattı 60 CC ver dedi ama ben o kadar verince doymuyor sanırım çok çabuk uyanıp ağlıyor bu sefer 90 CC verdim sanki yine doymuyor gibi çünkü doyunca kendi itiyor ve uzun süre uyuyor tok olduğu için kaç saat arayla mama vermeliyim yada mamayı fazla versem birşey olur mu