Bebeğim 6 aylık uykuları bir ara düzene koymuştuk akşam 8-8:30 gibi uyuyordu o zamanlar emzirirken uykuya dalıyordu yatırıp pışpışlıyordum şimdi ise emerken zor uykuya dalıyor sanki bu durumdan sıkılmış gibi uyumazsa yan yatırıp pışpışlıyorum yine uyumuyor yani zor dalıyor derin uykuya sürekli yeni bir yöntem istiyor gibi değişik bir hal almaya başladı. Yöntemler taktikler istiyorum neler yapıyorsunuz ayakta sallanmayı istemiyor artık kucakta sakinleşip öyle yatırıyorum şimdilik ama ondanda sıkılacak gibi duruyor üstüme uyku taktik tüyo yöntem ne varsaa atın deneyeyim :)