Bebeğim 2 gündür 5 dakika emiyor sonra asla emmiyor meme reddi yapıyor ağlama krizine giriyor susmuyor ağlamaktan kusturuyor kendini çok üzülüyorum meme reddi mi yapıyor artık emmicek mi acaba yoksa atak haftasına giriyor diye mi böyle bizimle aynı durumda olanlar varmı acaba ?