Yaklaşık 1,5 yıldır cilt altı implant var bende. Adet döngümü aşırı bozdu. Sürekli ara kanama ve lekelenme yaptı. 1 ayın içinde 10 gün belki temizdim belki değildim. Sürekli bu şekildeydi. Ama bu ay adet tarihim geçti. Çocuğum henüz 2 yaşında. Şuan ikinci çocuk düşüncesi olmadığı için aşırı korkuyorum hamile olmaktan. İmplantla hamile kalan var mı aranızda ?