Kızlar bebeğiniz doğduğunda uykuyu seven gün içinde 3 saate 2 saatte uyanan pek ağlamayan bebekler büyüdükçe öylemi devam ediyor yoksa değisiyormu yada uykuyu sevmeyen kolik bebekler sonrasında sakinleşip uykuyu sever oluyorlarmi yani doğduktan sonraki halleri nasılsa öylemi devam ediyorlar yoksa değişiyorlarmi?