damlaozzz ekolde doğum yaptım müthiş hastane ayrıca doğumumda sabahat derici vardı memnun baya bilgili kadın aylarca ona gittim whatsapttan da soru sorduğum da her soruma cevap verdi sağolsun Ümran hanıma da gittim bir kere oda iyi samimi biri ama son gidişimde sabahat hanıma bakılmadık yeni doktor gelmiş sanırım kösem Esra hanım çok memnun kaldım kadın gerçekten o kadar samimi bilgili ve cana yakın ki yani birde devran demir var kendi kliniği özelde o adam da çok çok iyi medikal parkda Cem diye biri var soyadını unuttum o adamda harika doktor