Kızlar işe başlayacağım pazartesi günü emzirmeyi sonlandırmak istiyorum gece uyanıp duruyor ve bu beni uykusuz yapar. Sabah 6 30 işe başlayacağım çünkü , eşimle dönüşümlü bakacağız o şekilde çalışacağım, bebeğim 15 aylık Ekim doğumlu, yemek içmesi gayet güzel , gündüz 1 kere uyurken emiyor gece sürekli uyanıyor meme istiyor , sizce nasıl yapmalıyım