Selam canım anneler
4 yaşında kızım var. İnanılmaz derecede huysuz hırçın sürekli inat ediyor bağırıyor abisine bana babasına vuruyor. Pedagogla görüştüm bir kere bu yaşta normal bunlar dedi ama sakin kalamıyorum artık. Oğlum hiç böyle değildi çıldırmak üzereyim eşimle oturup ağladık geçen gün nolur akıl verin okula gidiyor ve okulda çok uslu