mavi176_ bu dediklerinizi zaten veriyorum ek gıdayla aldi 500 gramı çünkü bu mamadan ilk verdiğimde bi 10 gun kadar sıkıntı yoktu sonra çok kusmaya basladi o yuzden vermedim 2 hafta kadar şuan 1 haftadır gene veriyorum o da doktor yönlendirmesiyle tabi belki düzenli verseydim daha fazla alırdı ama dediğim gibi bu mamayi içtiği zamanlarda ek gida zor iyor mamayi vermediğim günlerde ise maşallah 4 5 öğün ek gida iyordu şuan ise öğüre öğüre zorla iyor