Gayet güzel yiyen kızım yaklaşık 20 gündür ağzına kaşık sürmüyor. Diş mi diyorum bu kadar uzun sürer mi diş iştahsızlığı eline kurabiye ekmek pankek falan alırsa yiyor ama kaşıklı bir şey yediremiyorum. Neden olur bu bi dönem midir gündüz emmiyor çalışıyorum gece emiyor mamayı da sadece sabah uyanınca ve gece yatmadan içiyor ama onu bile çok zor içirir olduk artık hiç bi şey istemiyor