Kızlar iyi akşamlar 7 aylık kız bebeğim var gün içinde aktifte çok nadiren fark ettiğim ama uyku öncesi bu ara çok sık yaptığı bir durum var kendi kafasına vurmak 3 gündür kulağının hizasında kafasına eli yumruk olacak şekilde vuruyor bu bir refleks mi yoksa sorun mu bilmiyorum başına gelen var mı konuyla alakalı bilgisi olan uykuya direnme mi bilmiyorum bugün uyku dışında oyun oynarken matında uzandığında da yaptı ve uykuya geçerken çok agresiflesiyor eli kolu hiç durmuyor yatağın dört kösesine ulasıyor çırpınmaktan anlam veremiyorm normalde de böyle estetik bebek değil kendini hep kazık gibi yapıyor alt değiştiricem inadından o bacakları demir kesiliyor yinede bükemiyorum bunlar normalmi