ciceksincicek doğum esnasında fazla kanamadan dolayı dedi kanla alkalı demişti çok detay vermedi. O dönem kv gil falan hep aç bıraktınız diye suçlamıştı beni ama sadece açlıktan olmuyormuş yani, özellikle doktora sormuştum kanla alakalı demişti bi kaç saat mavi ışıkta tuttular. Sonra bol bol emzir dediler hem mama verdim hemde emzirdim. Ama tamamen geçmesi 40. Günü geçince bulmuştu . Bide benim bebeğimin teni sadece sarı değildi kırmızılıkda vard Fazlaca