haydi bismillah bebek düşünüyoruz ALLAH NASİP EDERSE 🤲🏻
Kızım 4 yaşında bi kardeşi olsun diye düşünüyorum. Farkettimki artık rahata alıştım böyle giderse ikincisi zor olur. O yüzden kararımdan vazgeçmeden İnşşalah olur🤭
Sorum şu 4 yaş çocuğu olup kardeşi olanlar beni ne gibi zorluklar bekliyor. Veya kolaylıklar