Amnetfk1453 karnına ve ayağının altına zeytinyağıyla masaj yapabilirsiniz..eğer bebeğiniz çok zorlanıp huzursuz oluyorsa lavman yaptırın( ama bence çoook çok rahatsız olmadığı sürece yapılmamalı) ben kızıma lavman yaptırmak zorunda kalmıştım bi iki kere ama yapan sağlıkçı bile çook çok zorda kalmadıkça ben önermiyorum demişti..siz karnına saat yönünde masaj yapın gün içerisinde