nuraykcdg gamzefnan isterseniz bide erken gebelik testi alıp yapın bende de silik çizgi çıkmıştı aynı gün erken gebelik testi alıp yaptım net çizgi çıkmıştı
gamzefnan nuraykcdg iki tane aldım erken gebelik testi biri bozuk çıktı.Sabah aç karnına diğerini deneyeceğim hayırlısı Allahtan
beginnerrmomm gamzefnan benim testim silik çıkmıştı kan verdiğimde betam 14bin küsür çıktı 4 haftalıktım 🥺🥺
gamzefnan tuatde Çok geçmiş olsun.Umarim diş gebelik yada kimyasal yaşamam kan veremem ben mide küçültme ameliyatı oldum riskli benim için.Hayirlisi Allah’tandır bakalım.
beginnerrmomm gamzefnan hayır öyle olmasından çok korkmuştum şükür ki değildi. Benim gebelik sona doğru biraz sıkıntılıydı, başındaki tuhaflığı da ona bağlıyorum