Bebeğim 15 günlük doğduğunda 2660dı hastaneden çıkınca 2.450 ile çıktık. İlk başlarda sadece anne sütü ile besleniyordu fakat sarılığı artınca doktor günde de 1 ölçek mama verdi. 5 gün önce 60 gram vermişti doktor bana sütü yeterince çekemediğini kalanını sağıp vermemi söyledi. Gerçekten de çekememişti ve öyle yapmaya başladım hem sarılığı azaldı hem de kilo almaya başladı ama bu sefer doktor günde 100 grama yakın kilo almış bu çok dedi ben de korkmaya başladım süreleri uzattım emzirme aralığındaki ve sanırım tekrar kilo veriyo. Ama doktor öyle söyleyince korktum bebeğime zarar vermekten. Ne yapıcağımı bilmiyorum.😪