komikolma Kızlar selam. Şu an 2,5 aylığız 3. Ayımızda Van’dan İstanbul’a uçakla gidicez. Biraz tedirginim. Deneyimlerinizi paylaşır mısınız?
seyma0661 komikolma bende 3.5ayllıken 2 saat trabzona gittim 4 aylık döndüm. Kalkışlarda ve inişlerde emzirin emzirmiyorsanız biberon verin yada emzik. Onun dışında keyfini çıkarın💕
gkcrva komikolma merhaba ben 45 gunlukken izmirden mardine seyahat ettim ucak kalkis ve inisinde mutlaka emzirin kulagina basinc yapip rahatsiz olmasin diye burnunun acik oldugundan emin olun bizim doktorumuz nazalnwm diye bir burun nemlendiricisi onermisti iniste ve kalkista burnuna damlatin dedi herhangi bir sorun yasamadim zaten ucaktaki sesten dolayi genelde bebekler uyuyor benimki uyumamisti ama gayet rahat gecirmistik