mtbrnsrdm size neden iyi gelmedi?Bende taktırdım ilk ay yoğun kanamam oldu,hafif kanamali enfeksiyon oldu fitil kullandim , ikinci ay daha normal geçti ama normal yumurtlama zamani akıntısı olunca hafif kaşıntı oluyor.Bi arkadaşımda hep enfeksiyon oluyordum onu çıkardım hormonlu kullandim bunda oyle birseg olmuyor dedi ,bende bakacağım durumlara